მარკეტინგული არხების ისტორია

მარკეტინგმა ბოლო ორასი წლის განმავლობაში შთამბეჭდავი პროგრესი განიცადა. ეს განსაკუთრებით ბოლო ათწლეულს ეხება, ყოველწლიურად სრულიად ახალი შესაძლებლობა ჩნდება და ახალი მეთოდებისა და მიდგომების შემუშავება ხდება საჭირო. მარკეტინგი ბევრად მეტი ხდება ვიდრე უბრალოდ სახელმძღვანელოებში ვკითხულობთ, რომლებიც ყოველწლიურად ძველდება. ესაა უწყვეტი ინფორმაციის მიღებისა და გადამუშავების პროცესი. თანამედროვე ცვლილებების ტემპი ალბათ ყველაზე მაღალი ამ სფეროშია და წარმატების მისაღწევად უწყვეტი ინოვაციური განვითარებაა საჭირო. 

სურათზე მარტივად და საინტერესოდაა წარმოდგენილი მარკეტინგული არხების განვითარების ქრონოლოგია.
history-of-marketing-updated-2000-1

Advertisements

დატოვე კომენტარი

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s