ფერთა ფსიქოლოგია

ზოგადად მარკეტინგში და განსაკუთრებით ბრენდინგის პროცესში ფერებს უდიდესი მნიშვნელობა აქვს. სენსორული სტიმულებიდან მხედველობას და შესაბამისად ფერს, განსაკუთრებული ადგილი უკავია. განსაკუთრებით იმ შემთხვევაში, როდესაც აუდიტორიას ჩვენთან მხოლოდ ვიზუალური კონტაქტის შესაძლებლობა აქვს. საქმიანობის სხვადასხვა სფეროსთვის სხვადასხვა სახის ფერებია მიღებული, თუმცა ეს არ ნიშნავს, რომ აუცილებლად ამ წესებს უნდა მივყვეთ. მთავარი ჩვენი ბრენდის ხასიათია, ის თუ როგორ გვინდა მომხმარებელმა აღგვიქვას.  Marketo-ს ამ საინტერესო სურათზე ძალიან მარტივად და საინტერესოდაა მოცემული მარკეტინგში ფერების გამოყენების ძირითადი რჩევები. 

true-colors1

Advertisements

2 comments on “ფერთა ფსიქოლოგია

  1. ფერებს მართლაც დიდი გავლენა აქვს. მაგ.სტაფილოსფერის დანახვაზე სულ საქართველოს ბანკი მახსენდება.

  2. მეც ეგრე ვარ და მერე საქართველოს ბანკის და მეტროს ჯიხურები ერთმანეთში მერევა 😀 ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებულად იყენებენ ფერს ბრენდინგში

დატოვე კომენტარი

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s