აპრილის ვირუსული რეკლამები

Pepsi Max

პეპსით შთაგონებული ბიონსეს ცეკვამ 4 აპრილიდან youtube-ზე 9 მილიონ ნახვამდე დააგროვა.

ჩელსის ახალი ფორმა – ის ლურჯია, სხვას რა მნიშვნელობა აქვს?

ჯონ ტერი და ჩელსის სხვა ვარსკვლავები ლურჯ საღებავში “ითხუპნებიან” 🙂 ახალი ფორმის შესაქმნელად. აქვე ისიც უნდა ავღნიშნოთ, რომ აქცენტი სრულიად გადატანილია კრეატივსა და ვიზუალზე და საბოლოო ფორმა რეკლამაში ნაჩვენები საერთოდ არაა. ვიდეომ 5 აპრილიდან მილიონამდე ნახვა დააგროვა.

Facebook Home

ახალი აპლიკაცია ანდროიდის ტელეფონებისთვის. ვიდეომ 2 მილიონზე მეტი ნახვა დააგროვა 4 აპრილიდან.

Advertisements

დატოვე კომენტარი

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s